2012. szeptember 13., csütörtök

Készülődés a vásárra

Nagy erőkkel elkezdtem készülni a jövő heti Aszpikra. A megrendelések sajnos emiatt csúsznak egy pár napot, viszont most először van időm rendesen felkészülni a piacra. Ez alkalommal szeretnék olyan ékszereket kivinni, amiket bár rég készítettem, annak idején ezekkel indult az oldal. s ezek jellemezték leginkább a "Lív Ékszert". :) Sok sütit, fagyit, cupcake-et, tehát mindenféle édes színes dolgot viszek majd magammal. Akik már az őszre készülnek azok abból az őszi kollekcióból választhatnak, amit az előző posztban már láthattatok. Tortát tényleg nagyon rég csináltam, így megjött a kedvem hozzá. Tegnap előtt ezek készültek:



Tegnap pedig a fagyik:


Ma két olyan ékszert készítettem, amiket évekkel ezelőtt már megcsináltam, de kíváncsi voltam, fejlődtem-e annyit, hogy most szebbre sikerüljenek. Ez volt a cupcake gyűrű, a pöttyös bögre és a croissant.





Az alábbi ékszereket a saját ízlésem szerint alakítottam. Így született meg a cupcake és epres torta nyaklánc extra hosszú láncon, valamit a kis fityegőkkel teli karkötő.





Az előző vásárból is maradtak ékszerek, így nem indítok nulláról, de jövő héten mindenképp szeretném bővíteni a készletet. Holnap elutazom, így előre kellemes hétvégét kívánok Nektek! Búcsúzóul pedig az eddig elkészült ékszerek. Lassan csak betelik az a tábla! :)





Comments:

Megjegyzés küldése

Free Blog Template by June Lily