2012. szeptember 28., péntek

Aszpik beszámoló

Hát itt vagyok újra, visszatértem Pécsről. Azt hiszem, a mostani vásár minden eddiginél jobban sikerült. A Pécs City Karneválnak köszönhetően rengeteg ember látogatott el a Csinosba. De tényleg, még sosem láttam ennyi érdeklődőt. Volt, hogy órákig nem tudtam leülni a helyemre, mert folyton jött valaki az asztalomhoz. Ennek persze nagyon örültem. :) A nap első vásárlói szerbek voltak, de vett tőlem két olasz hölgy is nyakláncot és azt hiszem a Csinos teljes személyzetét is én láttam el ékszerekkel. Olyan aranyosak voltak a pultos lányok....folyamatosan jöttek és jöttek megcsodálni az ékszereket. :)
Mivel a barátom még 5 nap könyörgés után sem küldte el a képeket, így kénytelen leszek az Aszpik fotóit felhasználni a bejegyzésemhez. Köszilaci! :)

A környéken sok-sok színes tábla irányította az embereket a vásár felé


Most olyan sok kiállító szerette volna megmutatni portékáját,
hogy még a presszó elé is kénytelenek voltak asztalokat pakolni.
(A képen látható piros fülis lány egyébként Edina, a szervező, aki az általam készített matyó ékszerben virít. :) )

A bejárat

Na igen. Az a görbehátú lány az asztal mögött azmegénvagyok. :)

Szépséges holmik.

Yokka asztal
Ezúttal az ún. Cake Pop-ot lehetett kóstolni, mely a nyalóka elvén hurkapálcából
és isteni finom csokis golyóból állt. Kreatív és nagyszerű! :)

A vásáron kívül volt még dúdolda, kézműves foglalkozás a kicsiknek, és tombola is, amin az általunk felajánlott termékek kerültek kisorsolásra. Magrittal, akivel már a második Aszpikunkat töltöttük egy asztalnál, tombolagyártásba kezdtünk, és mindenkinek adtunk egyet, aki vásárolt tőlünk. A névvel ellátott cetlit egy dobozba kellett dobni, és délután hat órakor abból kerültek elő a nyertesek nevei. Nagyon sajnáltam, hogy sokan nem maradtak végig és nem tudták személyesen átvenni az ajándékot. Kíváncsi lettem volna, hogy az enyémet ki kapta, és mennyire örült neki. Így a nyertesek e-mailben és telefonon lettek értesítve. Egyébként nagyon jó ajándékokat ajánlott fel minden kézműves. Volt ott szappan, fülbevaló, nyaklánc, gyógytea és a végén fődíjként egy kicsike fa is kisorsolásra került. Én ismét nagyon jól éreztem magam és szerencsére már nem kell sokat várni a következő Aszpikig. Ott találkozunk! ;)





Comments:

Megjegyzés küldése

Free Blog Template by June Lily